۴ پاسخ

نه اصلا

خیر

وای من زدم داره سرویسم میکنه ۳روزه فقط گریه ن خواب ن استراحت
سرماخورده بود خفیف
بعداواکسن شدییید سرفه چشاش عفونی ....

اصلا این کارو نکن

سوال های مرتبط