اگه منظورت کدو حلوایی ک من میریزم تو قابلمه ی استکان آب با دوقاشق شیره انگور میریزم روی کدو و میزارم حدود بیست دقیقه کاملا نرم میشه با شعله خیلی کم ،بعدش هم کمی دارچین میزنم خیلی دوست داره ،قبلا ساده درست میکردم نمیخورد
اگه هم منظورت کدو سبز من میریزم تو سوپش (برنج ،گوشت و سیبزمینی و هویج و کدو )بعدش همه رو با میکسر ،میکشمیکنم پوره میشه میخوره
کدو حلوایی اگه منظورته من با کره پوره میکنم با قاشق میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.