دستگاه تست قند خون چی بگیرم

۳ پاسخ

care sens
این عالیه خودم استفاده میکنم

من ایزی گلوکو گرفتم ۲۷۰۰ ،مامانم همینو داره ، نوارش راحتتره از بقیه گیر میاد دقتشم بالاتره

نیازی به اسم خاصی نیس برو تجهیزات پزشکی بگو میدن خودشون رایگان بود قبلا نمی‌دونم الانم رایگانه یانه

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی