دوستان دستگاه قند خون چه مارکی دارین خوبه؟

۱۰ پاسخ

من دیابان دارم خوبه فعلا

آوان خیلی خوبه

دیابان برامن ۸تا اختلاف داشت

من ک همچین دستگاهی ندارم خداروشکر سالمم

آره برا من که اونجوریه

ایرانی بگیر حتما.تا بتونی راحت تیکت هاشو پیدا کنی..

فری سنس

فری سنس

من دیابان دارم خوبه دو بار هم بردم آزمایشگاه خطاشو تست کردم ۱۱ هستش

مال من on callمادر شوهرمینا هم از این داشتن من برای بارداریم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرها مامان امیرها روزهای ابتدایی تولد