۹ پاسخ

والا من اوان دارم ۱۰ تا ۱۵ تا اختلاف داره با ازمایشگاه چک کردم

من چهارساله آوان دارم عالیه
با دکتر غذد چک کردم خطاش در حد دو سه تاس

فری سنس دارم در حد ۵ یا ۶ تا با ازمایش فرق داره..من ۵۰۰ خریدم ۴ماه پیش

مامانم فری سنس داره راضیه

همه دستگاه ها خطا دارن مفت نمیارزن مگه اینکه بری دستگاه خارجی بخری

من آوان دارم

من free sense دارم خوبه

بیورر

من freeSense دارم راضیم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه طلا مامان فاطمه طلا هفته سی‌ونهم بارداری