دکتز گفت دستگاه قند بگیرم هزینش چندا

۵ پاسخ

ی مارک خیلیییی خوب خارجی‌شو پنج شنبه ۱۹۰۰ گرفت خواهرم ولی تو ایرانی ها برند اوان هم ارزونه هم خیلی خوبه هم کیت هاش همیشه هست

سلام دو میلیون پنصد اینا میشه

۱تومن من برا مامانم گرفتم دیابت داره

من خریدم 1300

فک کنم ۱۵۰۰ ۲تومن باشه

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری