مامانا بیمارستان عسگریه دولتیه یا خصوصی؟

۵ پاسخ

خصوصی

فکر کنم یه طبقه ک وی ای پی هست خصوصیه

والا فرقی با خصوصی نداره هزینه های زایمانش اگر تکمیلی داری برو اگر تامین وبیمه های دیگ خیلی میشه با زیرمیزی وفلان

دیگه کامل خصوصی شده
من از کارمند هاش پرسیدم

نیمه خصوصی

سوال های مرتبط