خانما قرص جلوگیری عوارض داره؟؟

۶ پاسخ

منم قرص میخورم بهتر از یک بارداری ناخواسته است

هرچی باشه بهتر از اینه ک ناخاسته باردار شی و یا بخوای برخلاف میلت نگهداری اونم تو این اوضاع یا اینکه سقط کنی ک خیلی بدتره و سخت تر

من فقط قرص ال دی بهم میسازه بقیه ی قرصها نمیدونم چرا تا سرحد مرگ رفتن باهاشون
دیگه فقط اینو میخورم

بسیااااار اما سقط سخت تره

من از مجردی بخاطر پریودای زود زودم میخوردم وقتی قطع کردم شیش ماه بعدم حامله شدم
هیچ عارضه ای هم نداشته حقیقتا واسه من،ولی خب باید امتحان کنی
مارولین کم عارضه ترین قرص جلوگیریه اگه بتونی پیدا کنی تو این جنگ بزور دوتا پیدا کردم همه جا میگفتن نداریم

آره هر قرصی عوارض خودشو داره من زنداداشم استفاده میکنه تمام صورتش لک شده پوستش روشنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه♥️♥️ مامان جوجه♥️♥️ ۲ سالگی