کولیک ورفلاکس 😰😰😰
۴۰ روزه ک بشه دیگ شبا راحت تر میخوابه...خودتم یکم عادت میکنی اسون تر میشه
منم همین بچه هم خواب بودنی بخاطر سروصدا نمیتونم بخوابم خیلی خسته ام کی این روزا تموم میشه
من بچم کم مونده دوماهه بشه اما تازه یک هفته اس بی خوابی ها شدیددد شروع شده طوری که در ۲۴ ساعت نهایت ۳ ساعت بخوابم
خسته نباشی 🥺🥺 همه می گن تا ۲ ماه اول خیلی سخته، بعدش کم کم بچه بهتر می شه. خدا بهمون صبر بده 😬😬 من که خیلی می ترسم 🚶🏻♀️➡️🚶🏻♀️➡️
عزیزم خدا قوت بهت🫂اوایلش سخته هرچی بگذره بهتر میشه . دختر من الان که یک ماهش تموم شده خیلی بهتر شده نسبت به اوایلش اگر دلش درد نکنه شبا اذیتی نداره
۴۰ روز بگذره خیلی بهتر میشه خوابش ، گردن هم سه ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.