۵ پاسخ

تحریما واسه اینا سوده کجا میان سود خودشونو بخاطر ماها خراب کنن

مردم اگر واسشون مهم بود این ۴۷ سال آنقدر بدبختی نمیکشیدیم

براشون من و شما مهم نیستیم که

وای امسال همه چی افتضاح گرون شده ما دیگه نمیرسیم والا اوضامون به هم ریختس

شرکت ها گفتن امسال افزایش حقوق نداریم نمیخاید برید بیرون
فکن همه چی دوباره گرون میشه ولی ما حقوق پارسال بگیریم چجوری برسونیم

سوال های مرتبط