۴ پاسخ

هنوز نگرفتم

خواستم بگیرم دکتر گفت تا یکسالگی نیاز دارن بچها
اما کم کردم یبار نصف شب میخوره یبار اول صبح

من هنوز نگرفتم ترجیح میدم با میل خودش شیرشبو بزاره کنار اما الان از قبل کمتر شده

هنوز نگرفتم ولی خودش انگار داره هی کمتر بیدار میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی