۶ پاسخ

منم علایم از هفته ۹ به بعد کم کم‌شروع شد.
ببین علایم بارداری میرن و میان اصلا نگران‌نباش.
یه روز سر درد داری یه روز کمر درد.
یه روز تهوع داری، خیلی وقت ها هم‌هیچ‌علائمی نداری و حالت خوبه😍
تو ۳ ماهه اول بارداری بدن داره خودشو با تغییرات هورمونی وفق میده.

بابا به زودی به همه نوع درد دچار میشی عجله نکن 😫😫😫

عزیزم خداروشکر کن خوبه ک نداری اذیت نمیشی

هنور زوده عزیزم بیشتر از ۷یا۸ هفته شروع میشه
ممکن هم هست جزوه اونایی باشی که اصلا علائم خاصی ندارن

نگران نباش عزیزم منم علائمی مثل تهوع و درد زیاد و اینا نداشتم اصلا

هنوز زوده عزیزم واسه علایم

سوال های مرتبط