منم علایم از هفته ۹ به بعد کم کمشروع شد.
ببین علایم بارداری میرن و میان اصلا نگراننباش.
یه روز سر درد داری یه روز کمر درد.
یه روز تهوع داری، خیلی وقت ها همهیچعلائمی نداری و حالت خوبه😍
تو ۳ ماهه اول بارداری بدن داره خودشو با تغییرات هورمونی وفق میده.
بابا به زودی به همه نوع درد دچار میشی عجله نکن 😫😫😫
عزیزم خداروشکر کن خوبه ک نداری اذیت نمیشی
هنور زوده عزیزم بیشتر از ۷یا۸ هفته شروع میشه
ممکن هم هست جزوه اونایی باشی که اصلا علائم خاصی ندارن
نگران نباش عزیزم منم علائمی مثل تهوع و درد زیاد و اینا نداشتم اصلا
هنوز زوده عزیزم واسه علایم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.