از روز اول که پسرم شروع کرد به غذا خوردن من کم دادم ولی گریه کرد که بده منم دادم دریغ نکردم والا الان ماشالله🧿🧿🧿 یه ماست خوری پر هروعده میخوره یکبار صبح ویکبار عصرمیدن خداروهزارمرتبه شکر دل درد ویبوستم نداره
ساعت۱۱ یچی هم میدم میخوره ولی اونو کم
مامانم میگه زیاد نده معدش گشاد میشه چاق میشه دیگه نمیتونی بعدها لاغرش کنی ولی من دلم نمیاد ندم
من بهش غذا دادم هر چقدر خودش بخوره البته من از ۶ ماهگی شروع کردم
روزهای اول دو وعده میدادم صبحونه فرنی
عصری پوره سیب درختی
بعدش کم کم وعدش بیشتر کردم صبحونه میدم یه میان وعده سیب بعدش نهار بعدش یه چی سبک شام
اولش باید با یکی دو قاشق شروع کنی بعدش هی بیشترش کنی
از یکی دوقاشق شرو کردم ک الان بعد ده روز هفت هشت قاشق میخوره فرنی رو
سوپو تازه دو روزه شرو کردم فعلا دوسه قاشق میدم
عزیزم الان نی نی دقیقا چند وقتشه؟من نمیدونم از کی بهش بدم
عزیزم از ظرف سیلیکونی راضی هستید؟
یه سوال مثلا امروز ظهر بهش سرلاک بدم شب می تونم بهش یه ذره موز یا سیب بدم یا نه ؟
دیشب من سرلاک درست کردم برای اولین بار
۵قاشق خورد دقیقا ظرف و قاشقش مثل کوچولوی شماست خورد قشنگ دل درد نشد خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.