بنظرتون برم سنو میشه بگه دخمله🥹 یا خیلی پسره بچم 😅😅؟
#بارداری

تصویر
۸ پاسخ

هرچی انتی احتمال داد😍

هردو هست😁انشاالله اونی بشه که منتظرشی

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

به نظرم پسر

پسرررر

شبيه دختره

به جفتش میخوره هم‌پسر هم دختر
بخاطر اینکه ان تی نتونسته احتمال زیاد بده بهت

احتمال داره هرچیزی بگه🙈💙🩷

پسره بنظر

سوال های مرتبط

مامان ِ خانوم گـ🌸ـل مامان ِ خانوم گـ🌸ـل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رویا💕💕 مامان رویا💕💕 ۴ ماهگی
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری