۸ پاسخ

منم ۷ تا داشتم ولی بخاطر نی نی همه رو رد کردم فقط دوتا دارم🥲

این وضعیت منه، گرفته خوابیده روم 🤣

تصویر

خیلی نازن و‌گوگولی من یه خانواده ۴ نفره دارم فداشون بشم…اما خیلی مراقب باش جاشونو حتما بعد اومدن نی نی جدا کن از بچه ها…بهار فصل الرژی مخصوصا برای نوزادا دختر دوستم به خاطر جوجه ها درگیر الرژی شده کلا دوماهشه…منم کلا تو یه اتاق جدا گذاشتم میرم یکم نوازششون میکنم و میام نمیتونم دیگه بیارمشون بیرون 🥲😩😔

شیطونای فرشته نما😍😂

همین دو ساعت پیش نزدیک بود فرار کنه 😑😩 ولی بخیر گذشت

قوبونش برم منم یکی دارم😍

عزیزمممم خیلی عزیزن عروس هلندیا 🥹

عروس هلندی من فرار کرد رفت 😭

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان تو دلی💗🥰 مامان تو دلی💗🥰 ۶ ماهگی