۱۰ پاسخ

من نمی‌دونم چه مرگمه که یک کیلو اضافه نمیکنم بخدا دیگه شدم اسکلت

منم انقدر غذام کمه ولی اصلا لاغر نمیشم😢

غذات ک کمه
چن قاشق برنجه؟

کم کردن وزن خیلی سخته خب...منم دو کیلو و سه ماهه تو رژیمم کم نکردم🫠🫠🫠

خواهر من استپ وزنی داشت ۱ هفتس شروع کرده رژیم فست میگیره تو این یک هفته ۲ کیلو کم کرده دکتر بهش گفته تو ۳ ماه ۳۰ کیلو کم میکنی ولی خیلی سخته هیچی نمیتونه بخوره تایم داره برای خوردن غذا

قرص افسردگی رو نمیدونم اما حتما حتما آب زیاد خوردن رو بیار تو برنامه ت معجزه میکنه برا استپ وزنی

اره منکه تیروئید دارم کم نمیکنم

اره عزیزم اونا چاق میکنن

اره قرصای افسردگی چاق میکنن

تیروییدت هم چک کن

سوال های مرتبط