من نمیدونم چه مرگمه که یک کیلو اضافه نمیکنم بخدا دیگه شدم اسکلت
منم انقدر غذام کمه ولی اصلا لاغر نمیشم😢
غذات ک کمه
چن قاشق برنجه؟
کم کردن وزن خیلی سخته خب...منم دو کیلو و سه ماهه تو رژیمم کم نکردم🫠🫠🫠
خواهر من استپ وزنی داشت ۱ هفتس شروع کرده رژیم فست میگیره تو این یک هفته ۲ کیلو کم کرده دکتر بهش گفته تو ۳ ماه ۳۰ کیلو کم میکنی ولی خیلی سخته هیچی نمیتونه بخوره تایم داره برای خوردن غذا
قرص افسردگی رو نمیدونم اما حتما حتما آب زیاد خوردن رو بیار تو برنامه ت معجزه میکنه برا استپ وزنی
اره منکه تیروئید دارم کم نمیکنم
اره عزیزم اونا چاق میکنن
اره قرصای افسردگی چاق میکنن
تیروییدت هم چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.