واکسن زدییییییی؟
وای من هنو نبردم
سنتو چرا زدی80سال 🤣🤣🤣
بهداشت برای واکسن ها میگه اولش هر یک ساعت بزار بعد کم کم فاصله رو بیشتر کن
من اکثرا صبح میزنم تا ۳ هر یک ساعت میزارم تا ۹ هر دوساعت بعد اونم اگر ببینم تب یا درد داره
تبش روکنترل کن کمپرس نمیخواد شب خیلی تب میکنه نخوابی
هرچی گذاشت بذار اگه هم تحمل نکرد اذیتش نکن گناه داره فردا براش کمپرسگرم مرتب بذار
واکسن ۱۸ماهگی زدی منم دیروز بردم زدم دیشب خیلی تب داشت امروزبهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.