۱۲ پاسخ

😩😑😑
منم رها رو میزارم رو کابینت کنار ظرفشویی پیش خودم میشینه ظرف میشورم ولی حواسم بهش هست وای دیگه نمیزارم ی لحظه اس کار ی دفعه میشه
خونه آدم گند بزنه بو بگیره بهتره تا خدایی نکرده بجه طوریش بشه ی عمر پشیمونی🥲
انشالله که طوریش نشده خودت رو سرزنش نکن کاری که شده استرس به بچه نده قشنگ متوجه میشه

چک کن ۳ساعت بالا نیاره حالت لرزش نداشته باشه و ی ساعتی نخوابه

اونجا چرا رفتە😳

ایشالا چیزی نیس
ولی به نظرم ببری پیش متخصص بهتره
خیالتم راحت میشه الان نزار بخوابه سرگرمش کن نخوابه بعداظهر ببر دکتر
از این به بعد نزار رو اپن بزار تو روروئک یا وقتی خوابه کاراتو انجام بده

بچه رو چرا میزاری رو اپن😐😐😐

غذا بهش بدم؟!

ایشالله هیچی نشده

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

وای دختر اخه اپن 🤦🏻‍♀️ دختر من از رو تخت افتاد مردم از استرس
انشاالله چیزی نیس ببین درد نداره گردنشو میتونه بچرخونه ب اطراف

۱ ساعت نزار بخوابه به حرفش بگیر باهاش بازی کن ،
حالت هاشو حرکتاشو چک کن اگه غیر طبیعی بود ببر بیمارستان مثلا اگه گیج و منگ بود یا بالا آورد و ...
انشالا که چیزی نیست

وای نگو منم یه باری پسر گذاشته بود افتا ولی مردم خواهر انشاالله هیچی نمیشه گلم میشه درخواست بدی داشته باشمت من پرم

چه جوری رفت اون بالا؟

سوال های مرتبط