۴ پاسخ

لایه روش هم ژله موز

بعدش که غلیظ شد
خامه رو تو یک ظرف خالی کن
قشنگ هم بزن که یکدست بشه و به دمای محیط برسه مواد که به غلظت رسید زیر گاز رو خاموش کن خامه رو بریز داخلشون و بذار سرد بشع
سرد شد بیسکوییت پتی بور تیکه کن با گردو و موزتیکه شده بهشون اضافه کن
بذار یخچال ۴ساعت

اول: پودر ژلاتین رو با نصف پیمانه آب ولرم بنماری کن
شیر و شکر نشاسته ذرت وانیل با تخم مرغی که زدی بذار روی حرارت ملایم تند هم بزن
تا به غلظت برسه

مواد لازم:
ژله موز یک عدد
موز یک عدد
بیسکوییت پتی بور
گردو
شیر دو ونیم پیمانه
شکر نصف پیمانه
تخم مرغ یک عدد
پودر ژلاتین ۳قاشق غذاخوری
وانیل یک قاشق چایخوری
نشاسته ذرت ۳قاشق غذاخوری
خامه صبحانه یک بسته

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی