۷ پاسخ

هیچی تازه زورم به شوهرمم نمیرسه میگه بچه میخوام یه دو سه ماه دیگه میریم دکتر پرا حامله نمیشی 😂😂😂😂واااای خدا دیوانه هست با دوقلو من بچه آخه باید برای چی بیارم

من از همون ۲ماهگی پسرم رفتم دستگاه آیودی گذاشتم دیگه خیالم راحته

با کاندوم ما جلوگیری میکنیم چون حتی با پیش ابم میشه باردار شد.
قرص رو باید یه دوره پریود بشی بعد شروع کنی

برا منم طبیعی و خیلی میترسم منم باید قرص بخورم

قبلا طبیعی اما بعد بارداریم دیگه طبیعی میترسم با کاندوم

اره عزیزم میگن امکانش هست ک داخل پیش اب هم اسپرم باشه

من آمپول ضد بارداری سه ماهه زدم

سوال های مرتبط