۴ پاسخ

من یکماه چند روز استفاده کردم همش مثبت میشد 😐🤣

بابا ی توضیح خواست بنده خدا .
من دوماه زدم هنوز نتیجه نگرفتم ‌
اگه ۲۸ الی ۳۰ روزس سیکلت .
از روز ۱۳ تا ۱۸ سیکلت بزن .
بین ساعت ۱۰ تا ۲ ظهر بهترین تایمی قبلشم سعی کنی سرویس نری ک ادرارت رقیق باشه عالیه

من استفاده کردم تا دوماه بی فایده بود عزیزم.
ماه سوم بدون کیت اقدام کردم باردار شدم
نباید استرس داشته باشی بیخیال باشه و سعی کن از همه چی لذت ببری 💞

چ حوصله ای داری برای تست پریودی تموم شد یک روز در میان رابطه داشته باش بیخیال باش میگیرع

سوال های مرتبط

مامان 💕 هدیه خدا💕 مامان 💕 هدیه خدا💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وششم بارداری