من یکماه چند روز استفاده کردم همش مثبت میشد 😐🤣
بابا ی توضیح خواست بنده خدا .
من دوماه زدم هنوز نتیجه نگرفتم
اگه ۲۸ الی ۳۰ روزس سیکلت .
از روز ۱۳ تا ۱۸ سیکلت بزن .
بین ساعت ۱۰ تا ۲ ظهر بهترین تایمی قبلشم سعی کنی سرویس نری ک ادرارت رقیق باشه عالیه
من استفاده کردم تا دوماه بی فایده بود عزیزم.
ماه سوم بدون کیت اقدام کردم باردار شدم
نباید استرس داشته باشی بیخیال باشه و سعی کن از همه چی لذت ببری 💞
چ حوصله ای داری برای تست پریودی تموم شد یک روز در میان رابطه داشته باش بیخیال باش میگیرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.