۳ پاسخ

ناشتا دقیق تره

توی بروشورش نوشته بهتره از ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر استفاده بشه

بهتره که صبح تست و بزنی

سوال های مرتبط

مامان کارن 🩵 مامان کارن 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وهفتم بارداری