یه ابنبات چوبی بگیر به دستش اون یکی دستشم خودت بگیر سرگرم میشه میاد
تا میزارمش انقد میدوه اکثراً بهش نمیرسم هلاک میشم وقتی هم بغلمه ک هی تکون تکون میخوره ولی دستشو نمیده بگیرم همش فرار میکنه بدو بدو میکنه
میزارم کالسکه میبرم
با من میاد میگه بغلم کن با خالش میره راه میده ببین الان شاید یه سری بگن تواز اول بغلی کردی ولی واقعا این طور نبود من عادتش ندادم با من یه کم راه میاد زود خسته میشه میگه بغلم کن یه کم بیرون میریم کمرم میشکنه مگراینکه یه خوراکی بخوره اونم تموم بشه باز میگه بغلم کن
ن خودش راه میاد ن من ن باباش کمر بغل کردن رو نداریم😂🤦بجز اینکه اونجا خطرناک باشه مثه خیابون
امروز بعد مدتها بدون اذیت نیم ساعتی باهام راه اومد 😁
من که کمر درد گرفتم از بس میگه بغل کن از در اسانسور میگه بغل کن
خودش راه میره میگه دستمم نگیر
دختر منم میگه بغل بیشتر گم راه میاد
همراه میاد هم بغل
جدیدا بیشتر راه میره
بغلی بود بچم شدید ولی دارم عادتش میدم که راه بیاد.
از جاهای خلوت شروع کردم که اذیت نشه و آروم آروم میبرمش تو جمعیت
اره راه میاد، فقط جاهای خطرناک مثل خیابون و جدول بغلش میکنم
راه میاد اگه جا خطری باشه بغل میکنم وگرنه اصلا از اول بچمو بغلی نکردم
بیشترش بغل میکنیم. چندقدم میره خسته میشه یا کالسکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.