۸ پاسخ

@Sara0996mببخشید اجی اینم از آیدی روبیکا .چرا بخاطر من بی ارزش تاپیک هاتو پاک می‌کنی .بهم بگو من خودم میگردم .

نوش جونش باشه .

بسلامتی عزیزم من از ۵ ماه و دو هفته دکترش گفت

درازکش نده بزار بشینه بگیرش

نوش جانش❤️

وامن نمیتونم بابچه برم پای گاز

نوش جونش😍

نوش جونش عزیزم سلامتی❤️

سوال های مرتبط