@Sara0996mببخشید اجی اینم از آیدی روبیکا .چرا بخاطر من بی ارزش تاپیک هاتو پاک میکنی .بهم بگو من خودم میگردم .
نوش جونش باشه .
بسلامتی عزیزم من از ۵ ماه و دو هفته دکترش گفت
درازکش نده بزار بشینه بگیرش
نوش جانش❤️
وامن نمیتونم بابچه برم پای گاز
نوش جونش😍
نوش جونش عزیزم سلامتی❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.