چی بخورم وزن جنین زیاد شه

۱۳ پاسخ

حلیم
کله پاچه
آب قلم
گوشت کبابی
شیرموز معجون و مغزیجات
از همه مهم تر سویق گندم بخر با عسل قاطی کن تو کنجد بغلتون بخور.خوشت نیومد بریز تو شیر بخور(میتونی سویق بارداری هم بخری)
سویق استخوان بندی بچه رو هم محکم میکنه

لوبیا حتمااااا بخور .آبگوشت

من حبوبات زیاد میخوردم خوراک لوبیا نخود عدسی مرغ خیلی خوبه تخم مرغ هررزوز اینارو میخوردم پسرم ۳۷هفته اورژانسی برداشتن وزن ۵کیلو 😆

من سر دخترم هر روز سه چهار پیاله ماست می‌خوردم به دستور دکتر و خودمم دوست داشتم بستنی ‌ و شیرینی خامه ای خیلی می‌خوردم مغزیجات بعد نخود بپز خالی خالی نمک بزن عالیه و تخم مرغ پروتئینش زیاده جنین جذب می‌کنه. من دخترم ۴کیلو و صد بود

بستنی
آجیل .لبنیات
هندونه بچه رو چاق و سفید می‌کنه
خرما کلا بیکار نشین بخور فقط

كباب گوشت روزى دوتا تخم مرغ(يه زرده ولى) بستنى سينه و فيله مرغ اش رشته حبوبات مثل عدس و نخود و لوبيا ها همه مدلش
سيب زمينى ابپز و عدسى خيلى خوبه خيلى

بستنی فرنی شیرموز من اینارو زیاد خوردم دخترم موقع تولد۳۷۰۰بود

پروتیئن پروتئین پروتئین
صبحانه حتما تخم مرغ بخور
ماکارونی بخور
سیب زمینی بخور
جوجه کباب بخور
قند و شیرینی جات و فست فود نخور چون فقط خودت چاق میشی.

کباب
بستنی
مغزیجات
روزی دوتا تخم مرغ ابپز با کره

بستنی سنتی

آش رشته

پودر ترومام . طعم اناناسش خوشمزس

کباب، بستنی، دلستر، شنیدم اینا وزن جنین و زیاد میکنه

سوال های مرتبط