۱۰ پاسخ

من مخمل نازک گرفتم ولی میخام پارچه موسلین بگیدم براش درس کنم

موسلین

من از این حبابی ها میخوام بخرم
مخصوصا شهر ما ک افتضاح و شدید گرمه حتی فک نکنم همونم استفاده بشه باید تور بندازم روش🫤🫤

۲تا موسلین برای توخونه ،یدونه هم گرم گرفتم بیرونش مخمله داخلش کرک داره

من تو ست بیمارستانی ک خریدم یه نازک بودبرا اخر تابستون.
یه دونه هم برا زمستونش خریدم ازین بافتا ک توش خز داره .

من ۱۳ تیکه نیلی گرفتم داخلش دورپیچ داره دو لایس
ولی موسلین هم گرفتم باز

مخمل نازک

ازین حباب دارا خریدم داخلش مخمل ولی زیاد کلفت نیست

من حباب دار خریدم

موسلین خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری