بجه شیرخشک نوزاد پوشک

تصویر
۵ پاسخ

دختر من گریه میکنه ولی ۵ دیقه بعد انگار نه انگار

ناراحت میشه .و چند بار بعدشم میگه هنوز ناراحتی

پسرم سریع مگ ببخشید مامان بعدمیگع بخنددبگ مامان بیااشتی

من عصبانی میشم آونگ داغ میکنه عصبانی میشه جیغ میکشه

در کل که کار خودشو میکنه ولی
اگه بفهمه ازش ناراحتم اصلا تا نخندم ولم نمیکنه انقدر میچسبه بهم و بغلم میکنه تا آشتی باشم و بخندم حتی تو عصبانیت🤕
چیزی هم نگم بهش باز بفهمه ناراحتم یه لبخند بهم میزنه تا ببینه واکنشم چیه اگه لبخند بزنم که هیچ اگه نه میاد سراغم ببینه چی شده🥴🫠

سوال های مرتبط

مامان آرنیکا و ویهان مامان آرنیکا و ویهان ۵ سالگی
مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۵ سالگی
مامان بچم دنیامه مامان بچم دنیامه ۵ سالگی