دختر من گریه میکنه ولی ۵ دیقه بعد انگار نه انگار
ناراحت میشه .و چند بار بعدشم میگه هنوز ناراحتی
پسرم سریع مگ ببخشید مامان بعدمیگع بخنددبگ مامان بیااشتی
من عصبانی میشم آونگ داغ میکنه عصبانی میشه جیغ میکشه
در کل که کار خودشو میکنه ولی
اگه بفهمه ازش ناراحتم اصلا تا نخندم ولم نمیکنه انقدر میچسبه بهم و بغلم میکنه تا آشتی باشم و بخندم حتی تو عصبانیت🤕
چیزی هم نگم بهش باز بفهمه ناراحتم یه لبخند بهم میزنه تا ببینه واکنشم چیه اگه لبخند بزنم که هیچ اگه نه میاد سراغم ببینه چی شده🥴🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.