حداقل یا یا قیمتشو بالا نبرن یا حجمشو کم نکنن نه هر دوتاش باهم😒🤦♀️
از شیر خشک بچه هم دزدی میکنن
بگو ترامپ بزن ک توبزنی بهتره آخه اینجا خودی میزنه واقعا ک
🤬
اره حجمشو کم کردن منم چندروز پیش به همسرم داشتم میگفتم
عزیزم من که 9ماه دارم به بچه ام میدم همش همینقدره بخدا برای سه تا وعده هم نمیشه مملکت نیست رسماً دزدخونه شده از همه چی دزدی میکنن حتی شیر بچه بی گناه این خیلی نامردی هست
اپتامیل دوهم اینطوره
ازشیرخشک بچه هم لعنتی ها دزدی میکنن
حالا این اولشه تازه بدتر ازینا سرمون نیاد خوبه
ای خدااا😶😶😶
قشنگ فکر کنم اندازه هفت هشت تا پیمونه ازش کم کردن
مثلا قیمتاروثابت نگه داشتن ولی حجمش روکم میکنن
این دیگه خیلی کمه !!!
الکی میگن ۴۰۰ گرمیه
آره خیلی کم کردن ازش
وزنش کن اگر کمه زنگ بزن شرکت انتقاد کن
تازه ۳۱۰ هزارتومن شده
منم پپتی جونیور میدم ، یه موقع همینجوری کمه یه موقع بیشتر ، انگار شانسی میریزن
دقیقا منم میگیرم همینقد اونموق اصلا خود و خوراک بچم تعقیر نکرد قبلا بیشترم میخورد ۴ ۵ روزی یکی میگرفتم الان دو س روزی یکی
قیمتش چند بود
باور کن 😬😬
منم یکی دو ماه پیش با این صحنه مواجه شدم
دیگه بعد اون همش همینقدره
خاک تو سرشون واقعا ب کجا داریم کشیده میشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.