باورم نمیشه همچنان یه عده هستن مخالف واکسن 😐

۵ پاسخ

بعد همینایی که واکسن نمیزنن در آینده همه رو به چوخ میدن

طرفدارای طب سنتی اینا رو پر میکنن و گند زدن تو همه چی
اینا هم شل مغزن باور میکنن که واکسن ضرر داره
اون وقت یه درد و مرض بگیرن بقیه رو تو جامعه هم مبتلا میکنن تنها به خودشون ضربه نمیزنن که

عزیزم از بس بعد واکسن اذیت میشیم
من واکسن رو مرتب زدم
ولی بعد هر بار واکسن تا دو ماه بچه از شیر خوردن میفته
فقط توو خواب شیر میخوره به خدا پیر شدم

منم مخالفم با واکسن و ختنه ولی شوهرم و خانوادم موافقن یخاطر همین همه واکسناش زدم

منم باورم نمیشه😐

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۹ ماهگی