بچه از هفته ۳۷اگه به دنیا بیاد میمونه

۱۷ پاسخ

یکی ۲۸ هم به دنیا میاد میمونه ۳۷ که اکثرا به دستگاه هم ندارن

هیچ معلوم نیست 🥲☹️ یکی دیدم ۳۷ دستگاه رفت یکی دیدم ۳۲ نرفت
یکی منو راهنمایی کنه دلیلش چی بوده؟؟؟؟

ب ریع ربط داره اکثرا میرن امپول ریه میزنن ک اگ بچه زود ب دنیا اومد ریش کامل شده باشه اونایم ک میرن دستگاه ب خاطر اینه ک ریشون تکمیل نشده

آره بابا انقدر اینروزا امکانات هست اصلا نگران نباش

۳۶ هفته بچه کامله
ممکنه بچه ۳۷ ۴۰ هفته هم دستگاه بره خیلی پیش میاد

اره بابا دختر

از ۲۸ میمونه. بحث دستگاه رفتنه. از ۳۶ به بعد دستگاه نمیره

اره باباا دیگه ماه نهمه

۳۶ هفته کامل زایمان کردم
۵ روز دستگاه بود چون وزنش پایین بود

ببخشید بچه تو ۳۱هفته ۱‌۶۰۰ کیلو باشه خوبه

۳۷هفته دیگه کامله 😐

اره عزيزم ميمونه به احتمال زياد

بله من ۳۷ هفته و ۳روز زایمان طبیعی کردم

اره عزیزم

بچه از هفته ۳۶ کامل هست حتی دستگاه هم نمیره مگه اینکه وزن کم داشته باشه یا مشکل تنفس که آن شاالله هیچ بچه ای نداشته باشه

وا چرا نمونه

اره گلم بچه دیگه کامله

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی