۱۱ پاسخ

دقیقا کپ پسر من فرنی و اینا لب نزد فقط غذا سفره میدادم ولی ادویه نمکم کمه
بزار خچب میشه عجله نکن

بخاطر دندونه ، دختر منم از ۹ ماهگی اینجوری شد، بعضی وقتا خوب میخوره بعضی وقتا هم فقط بی قراری و بهونه گیری و ورجه وورجه، حالا جلوش بذار یا بده دستش شاید بخوره

نههههه خوب میشه پسر منم خوب شد

میگن غذای سفره بچه رو بدغذا میکنه بعدا ، اوایل خوب میخوره ولی بعد دیگه هرچیزی نمیخوره

عزیز دختر منم دقیق از روز تولدش دیگه شروع به نخوردن کرد تا الان ک دیگه خیییلی شدید شده با سرنگ بهش میدم

پسر من خوش غذا بود و دقیییقا تو زمان شما بودم که یک ماه پسرم جز شیر به هیچی لب نزد،الان یک هفته است که شروع کرده به غذا خوردن خداروشکر....اونم من با هزار روش بهش میدم،یه سفره سوری براش پهن میکنم ،یه بشقاب نون ریز میریزم با یه قاشق میذارم جلوش(با اون سرگرم میشه فکر میکنه غذاشه،با قاشق هی میزنه روی بشقاب و بازی میکنه با خرده نون)
منم یواشکی غذای اصلیش رو مابین بازی کردنش،میذارمش دهنش...خودمم از همون بشقاب نون جلوی خودم میذارم ،نقش بازی می‌کنم که منم دارم میخورم مثلا....😂😂😂ولی پدرم در اومد

وای منم دقیقا اینطوری شده تا کی اینطوری هست

دخترمنم همینجوری شده🫤

ببین این ی بحران ۱ سالگی که اتفاق میفته
از غذا زده میشن شیر میخان
از این ماه غذا خوردن و حتی شیر خوردنشون وزن گیریشون کم میشه دیگه چون بیشتر میفهمن دنبال بازی اینان

شاید دندونه وگرنه بچه ایی ک خوش غذاش یهو نخوره حتما ی دلیلی داره

به بد غذایی سلام کن چون همه اینایی که گفتی دختر منم پاشو گذاشت تو یکسالگی انجام داد صورتشو کلا ب میگردونه🥲🫡

سوال های مرتبط