۸ پاسخ

ختنه کن بعضی بچه ها بعد از ختنه قرار دار میشن بچه خواهر من اینجوری بود اول تا آخر گردنته

بچه منم همینه جرعت نمیکنم حتی به ختنه فکر کنم

مسکن بهش میدن میخوره می‌خوابه ببر ختنه کن نگران نباش

دکتر ب من گفت بچت ک گریه و جیغشو میزنه چ فرقی داره برای چی باشه برای ختنه یا کولیک 🙂 قانع شدم

پسر منم از این مدلاس ک خیلی بغلی و گریه میکنه ولی ختنش کردم بهش استامینوفن میدن زیاد بی قراری نمیکنه شب و روز اولش سخته

پسر من خیلی گریه میکرد جیغ میزد سونو و آزمایش دادیم فهمیدیم کلیه ش سنگ سازه دیگه بهش دارو میدم و آب خداروشکر بهتر شد

ممکنه یا کولیک باشه یا از شیرش باشه اگه خواستین تو روبیکا پیام بدین راهنمایی کنم با ویس @kheyrkhahsara

کولیک نداره؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری