آیروفیکس خوبه من چندبار دادم دخترم خوش طعمه
فرو گلوبین هم طعمشو بچه دوسنداره هم دندون سیاه میکنه
من دارم فروگلوبین میدم
اما یکم یه کوچولو دندون سیاه کرده با اینکه پشتش سریع آب بهش میدم
فروگلوبین بشدت به دندون اسیب میزنه و سیاه میکنه، ایروفیکس بخر خیلی خوبه
فروگلوبین خیلی عالیه ولی واقعا بدمزه س دخترم اصلا نمیخوره
آیردفیکس میدادم عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.