۹ پاسخ

کم خونی داره . کم خونی مینور داری؟؟؟؟

اگه خونت غلیظه سونو داپلر بده امکان داره دکتر آسپرین برات تجویز کنه خیلی خوبه

نه بابا اونایی که کم و زیاده فاصلشون خیلی کمه منم تو بارداری بهم ریخته بودم گلبولای سفیدم زیاد شده بود دکتر گفت بخاطر بارداریه

عزیزم شما ب جز یه نوع خاص از کم خونی و یه کوچولو احتمالا عفونت خداروشکر چیزیت نیست

عزیزم WBS تون بالاست که نشونه عفونته
برای بالا بودن RDW بهتره پیش پزشک تخصص خون برین
نه اینکه بخواد نشونه‌ی چیزی باشه که میگین، واسه اینکه خیالتون راحت شه میگم

احتمالا ی جاییت عفونت داره یا سرما خورده بودی ک رفتی یا عفونت ادراری چیزی کم خون هم هستی ولی خونت غلیظه

گلبول سفید بالا باشه خطرناکه عزیزم گلبول قرمز بالا میشه غلظت خون

لنفوسیت اگه بالا باشه خطر داره
گلبول قرمز بالا غلظت خون عزیزم 😐

واضح نیس عددش چنده ؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری