۷ پاسخ

وزنش خوبه خیلی گیر تپلی بودن نده

وزنش عالیه عزیزم

عزیزم چند هفته زایمان کردی ؟ نی نی گلت دستگاه که نرفت مگ نه؟

عزیزم با این وزن دستگاه نرفت ؟
من سزارین ام زود زایمان میکنم برای وزنش نگرانم

خوبه دیگه ماشالا..مال من۳۵۰۰بود ب دنیا اومد شد۳۱۰۰ الان یک ماه نیم شده ۳۸۰۰..😭

خوب داره وزن میگیره عجله نکن عزیزم

دختر منم ۲۴۰۰ بدنیا اومد یک ماهگی بردم ۳۳۰۰ بود

سوال های مرتبط