وزنش خوبه خیلی گیر تپلی بودن نده
وزنش عالیه عزیزم
عزیزم چند هفته زایمان کردی ؟ نی نی گلت دستگاه که نرفت مگ نه؟
عزیزم با این وزن دستگاه نرفت ؟
من سزارین ام زود زایمان میکنم برای وزنش نگرانم
خوبه دیگه ماشالا..مال من۳۵۰۰بود ب دنیا اومد شد۳۱۰۰ الان یک ماه نیم شده ۳۸۰۰..😭
خوب داره وزن میگیره عجله نکن عزیزم
دختر منم ۲۴۰۰ بدنیا اومد یک ماهگی بردم ۳۳۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.