۶ پاسخ

نه خیلی نصف روز ما درگیرش بودیم بعدش فقط تب رو کنترل کردم خداروشکر خوب بود

از دوماهگی راحت تر بود ولی خوابش به هم ریخت پسرم تا ۳ روز درست نمیخوابید

نه خداروشکر سبک بود.

باید مراقبت کنی
مرتب تب سنج
و در صورت نیاز پاشویه
اين طور که خوندم برا هربچه ای متفاوته
ان شاء الله اسون میگذره

نه خیلی

نه خیلی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی