نه خیلی نصف روز ما درگیرش بودیم بعدش فقط تب رو کنترل کردم خداروشکر خوب بود
از دوماهگی راحت تر بود ولی خوابش به هم ریخت پسرم تا ۳ روز درست نمیخوابید
نه خداروشکر سبک بود.
باید مراقبت کنی
مرتب تب سنج
و در صورت نیاز پاشویه
اين طور که خوندم برا هربچه ای متفاوته
ان شاء الله اسون میگذره
نه خیلی
نه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.