۳ پاسخ

گندم ولوبیا و عدس و نخود یا سیرابی یا قلم .
میپزیم و تو ظرف تزیین شده پخش میکنیم .و جشن هم میگیریم

مام تو ظرف اش دندونی کادو میزاریم

باگندم وحبوبات،و وقتی کاسه روبرمیگردونیم یه چیزی توش میذاریم یاپول یاشکلات ونبات یا کادو

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام مامان آقا لیام ۷ ماهگی