۳ پاسخ

من هم

عزیزم شاید افسردگی بعد اززایمان گرفتی ،الان دیگه هوا خوبه بزن بیرون هوات عوض بشه ،من زیاد خونه میمونم اینطوری میشم

من دوران پریود اینطورم
ازچن روز قبلش

سوال های مرتبط