برامن از ۶هفته شروع شد تاهفته۹
برمن که از همون موعد پریودی شروع شده تا الان فعلا هست
برای من از هفته ۶ شروع شده شدید تا الان همش هر چی میخورم بالا میارم
برا من از۹هفته شروع شد تا۱۲هفته
همون از اول شروع میشه حالت تهوع من هنوز تموم نشده بازم دارم هر روز
بعضی ها حالت تهوع ندارن بعضیا از اول ک میفهمن باردارن حالت تهوع شروع میشه
من هنوز هیچ علایمی ندارم ، حتی ویار هم ندارم
از ۶ هفته ب بعد برا من شروع شد تا الان همرامه😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.