بچه منم زردی داره شیر خودمو میدوشم میریزم بیرون یکم بد بهش میدم چند وعده هم شیر خشک رقیق میدم
می تونی با سرنگ یا قاشق یا قطره چکون بدی
همون مقدار کم هم براش موثره تو افزایش ادرارش
نه منم هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک
عزیزم خیلی کم با سرنگ بهش بده بچه ها خیلی زود راحت طلب میشن سینه نمیخورن نگران زردیشم نباش خوب میشه
احتمالش زیاده بعضی از بچه ها سریع سینه مادرو فراموش میکنن و عادتت میکنن ب شیشه شیر
خودتت رعایت کن گرمی جات نخور
ومداوم شیر بده بش ک زیاد ادرار و مدفوع کنه
قطره شیرخشت هم میتونی از داروخانه بگیری
الان زردیش مهم تره ، برای چند روز شیشه شیر دادن سینه رو بیخیال نمیشن معمولا ول نمی کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.