هیچی نمیشه منم خوردع بودم
بخور طوری نیست
منم همینطور آوردن نخوردم ی شربت دیگه آوردن برام 😃
نه عزیزم بخور هیچ مشکلی نداره،این تصور عامه هست که میگن بده،همه پزشکا از جمله پزشک خودم گفت زعفرون داخل چای و غذا هیچ مشکلی نداره،وقتی بده که مثلا نیم مثقال زعفرون رو خالی دم کنی غلیظ مصرف کنی
چرا من عاشق شربت زعفرونم هرازگاهی هم میخورم🤭🤪🤣
نخوری بهتره
ب نظرم طعمش خوبب زعفرونی بود
بهتره بخوری اگه خیلی زعفرون داره
نخور..
نخورررر
نباید بخوری
بگو نمیخورم،ممنون😐
نخورررر
نخور
نخور خب
خوب نیست دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.