میگم اومدم جای شربت زعفران اوردن بخورم یا ن خوب نیس؟؟

۱۶ پاسخ

هیچی نمیشه منم خوردع بودم

بخور طوری نیست

منم همینطور آوردن نخوردم ی شربت دیگه آوردن برام 😃

نه عزیزم بخور هیچ مشکلی نداره،این تصور عامه هست که میگن بده،همه پزشکا از جمله پزشک خودم گفت زعفرون داخل چای و غذا هیچ مشکلی نداره،وقتی بده که مثلا نیم مثقال زعفرون رو خالی دم کنی غلیظ مصرف کنی

چرا من عاشق شربت زعفرونم هرازگاهی هم میخورم🤭🤪🤣

نخوری بهتره

ب نظرم طعمش خوبب زعفرونی بود

بهتره بخوری اگه خیلی زعفرون داره

نخور..

نخورررر

نباید بخوری

بگو نمیخورم،ممنون😐

نخورررر

نخور

نخور خب

خوب نیست دیگه

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👶دردونه من👶 مامان 👶دردونه من👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی