من تو یخچال میدارم . رو جعبش هم ننوشته بود بعد یک ماه دور ریخته بشه . من دو سه ماه میدم . دیگه میبینم خیلی مونده میریزم دور یکی دیگه . هفته ای نیم سی سی باید بدی .
من قطره ویتامین د ۱۲۰۰۰ میدم
من طبق عادت همه داروهارو تو یخچال نگه میدارم
هفته ای ۲ سی سی میدم چون طبق آزمایش ویتامینش کم بود،دکتر گفت دو سی سی بدم
زود تموم میشه به یک ماه نمیرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.