۲ پاسخ

من تو یخچال میدارم . رو جعبش هم ننوشته بود بعد یک ماه دور ریخته بشه . من دو سه ماه میدم . دیگه میبینم خیلی مونده میریزم دور یکی دیگه . هفته ای نیم سی سی باید بدی .‌

من قطره ویتامین د ۱۲۰۰۰ میدم
من طبق عادت همه داروهارو تو یخچال نگه میدارم
هفته ای ۲ سی سی میدم چون طبق آزمایش ویتامینش کم بود،دکتر گفت دو سی سی بدم
زود تموم میشه به یک ماه نمیرسه

سوال های مرتبط