۴ پاسخ

شدیدا
اصلا نخور

اره عزیزم همش نفخ
بعدش چایی نبات بخور عرق نعنا هم همینطور
تا کمی از نفخ بگیره

چون حبابت زیاد داره اره احتمالا نفخ اینا بیاره برا بچ

آره عزیزم بخاطر حبوباتش فوق العاده نفاخه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی