۶ پاسخ

من که خوردم اصلا اذیت نشد . آش . قورمه سبزی . آبگوشت.
نخود و لوبیا رو خوب خیس کن . جدا بپز . کف روشو بگیر آبکش کن آبش بره کامل بعدا حبوبات رو به بقیه مواد اضافه کن اینجوری نفخ نمیکنه

من خوردم جاتون خالی
تازه زنداییم درس کرد گفت خیس نکردم ولی اب حبوبات تو اش نمیریزم خداروشکر مشکلی پیش نیومد
ی بارم خودم درس کردم از روز قبل خیس کردم خوردم

حداقل دو یا سه روز بذار حبوباتش خیس بخوره

من خوردم ..مشکلی نداره..از ۲۴ ساعت قبل حبوبات رو خیس کن ..بعد یه خیار بنداز داخلش بجوشه بعد آب خالی کن تا نفخ حبوبات کامل گرفته شه

بخور گلم حبوباتشونخور

نفاخه ولی شیرو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان اروین مامان اروین ۳ ماهگی