و منی که طبیعی میخوام زایمان کنم و بچه هنوووز بریچ 😂
ینی خوشبحالت اگه همینجوری نگه داریش سزارین میشی
مال من از اول سفال بود تا حالا نچرخیده🥲
با ورزش میشه از حالت بریچ خارج بشه
الزامی به سزارین نیست
یعنی پاش سمت واژن هست سرش بالا که معمولا تا ۳۵ هفته میچرخن
دختر خودم ۳۱ هفته چرخید
انجوریه
ینی پاهاش پایینه و طبیعی نمیشه زایمان کرد باید سزارین شد
سر بالا پاهاش پایین 🫢
یعنی سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.