۷ پاسخ

میچرخه انومالی بریچ بود دو هفته بعدش چرخیده بود

اووو صبر کن
من بچم سفالیک بود لگداشو از ۱۷ میفهمیدم
ولی تابیده دیگ اگد نمیزنه فقط هردفعه ی جیزی حس میکنم میلوله تو دلم

بعدم بچه بریچ خوبه دیگ سز میشی

من سزارین بودم ولی واقعا طبیعی خیلی بده زنا انقدر درد می‌کشیدن چندین ساعت طولانی

شما هنوز جا داری شصت بار بچه میچرخه به حرکتشم ربط نداره
حرکت بچه به خلفی یا قدامی بودن جفتت مربوطه

بچه الان همه مدل می‌چرخه یه بار به معده و قفسه سینه ضربه میزنه یه بارم به مثانه و واژن و یه بار هم به پهلو ها . الان اوکیه . ان شالله برا زایمان طبیعی بهت پوزیشن میدن که بچه بچرخه و راحت زایمان کنی

خودش تاب میخوره هنوز اول راهی

اینکه جابه جا بشه رو نمیدونم
ولی بریچ یعنی سرش بالاعه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🐣حسین🍓 مامان 🐣حسین🍓 ۸ ماهگی