چیکا کنیم بچه بریچ باشه🤣یا بشه

۱۲ پاسخ

من‌کیست بارداری هم‌دارم این از چی میتونه باشه
لکه بینی ازهفته ۶و۷ داشتم ۳هفته ای ولی شیاف پروژسترون ۴۰۰تا۱۳هفته استفاده کردم‌
ببخشید ادرارم‌حالت چرب داره از اول فکرمیکنم ازشیاف ولی الان چندین هفته ی وه استفاده نمیکنم ولی همینجوری

یعنی چی ؟
خطرناک نیست

مال من نوشته خلفی لولالیئنگ
یعنی چی

کاریش نمیتونی بکنی خودش باید بخواد🤣

من بچم بریچه دوست دارم بچرخه چون خیلی اذیتم
بعد دکتر گف اگه نچرخه سزارین 🥺

هیچ کار

گیرمم الان بریچ باشه تا ماه 9بیاد تموم بشه شصت بار چرخیده

ازش خواهش کن نچرخه😂

دعا کن

برا من بریچه ولی تا ماه ۹ میچرخه بچه، البته من بچه اول سزارین بودم اینم سزارینم

بریچ چیه دیگه🤦🏻

برا من جفتشم بریچه😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ژیار کوچولو مامان ژیار کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری