من آبمیوه انبه با کیک خوردم برای خودش داشت کیف میکرد....زیادی شیرینی خوردنم خوب نیستا آخ شیطونیشو زیاد میکنه ی جا واینمیسته...من برای ی اندازه تیغه بینی کلی اونجا علاف شدم آخه نیم رخ نمیشد کلا با آبمیوه درگیر بود...
من دوتا اب انبه و کاکائو خوردم هیچ تکونی نخورد خواب بود دکتر گفت برو نوشابه بخور بیا بعد اون نینی بیدار شد و همکاری کرد
نوشابه بخور عالیه من دیروز رفتم با ابمیوه بیدار نشد نوشابه خوردم عالی بود انتی هم با نوشابه اوکی شد
من دوتا آب انبه خوردم یدونه اب معدنی رفتم داخل دخملم اصلا اذیت نکرد سری هم کارم راه افتاد
شاید بهم بخندید ولی من تو خونه کلی باهاش حرف زدم نازش کردم گفتم همکاری کنه و نگیره بخوابه😄😄😄
دختر خوبی بود.
من یه آبمیوه خوردم و یه بادوم زمینی سرکه ای. قبل اینم که برم تو اتاق ناز نازیش کردم شکممو 😁
آبمیوه با خودت ببر قبل اینکه نوبتت بشه بخور
یچیزی شبیه اون محلول که داخل آزمایشگاه میدن واسه آزمایش قند بارداری خیلی شیرینه بخور
رانی هلو خیلی خوبه
بستنی بخور یا شکلات
آبمیوه بخور
چیزای شیرین بخور
چیزایی ک نفخ دارن هم نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.