۶ پاسخ

هرچی میخورین فقط چیزای آبکی و شل بخورین تا شکمتون کار کنه،،بعد زایمان یبوست میگیرین،براتون دردسر میشه

من که اشتهام کم شده و هرچی میخوری میمونه رو دلم انگار معدم نمیتونه غذارو هضم کنه

منم 🖐️

من که گشنمه دلم نمیبره 🤦‍♀️

منم 🤣🤣 میگم نخورم بهتره

وای منم

سوال های مرتبط