۳ پاسخ

من از ۷ماهگی دادم عالی بود

من یکبار دادم خوب بود .فلس های توشو تو یکم ابجوش بنداز ی ده دیقه باشه رنگ ک داد اندازه یک قطره چکون بده

قطره بی بی کر بده این گیاهی ها مضخرف

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان تیام💕 مامان تیام💕 ۵ ماهگی